VERDENS STØRSTE TECH-NETVÆRK, IEEE, KOMMER TIL AARHUS

Verdens største tech-netværk, IEEE, med ca. 420.000 medlemmer afholder deres næste konference på Aarhus Universitet i november med hovedtemaet: Technology for the Betterment of Human Communication.

søndag 27. november 2016, kl. 09:00 - onsdag 30. november 2016, kl. 21:00

Aarhus Universitet

Mellem 3 – 400 personer fra de største virksomheder og universiteter i verden: Cisco, HP, Google, Princeton, Stanford, MIT m.fl. kommer til Aarhus, når Institut for Forretningsudvikling og Teknologi ved Aarhus BSS, Aarhus Universitet er vært for den internationale IEEE-konference den 27. – 30. november 2016. IEEE - The Institute of Electrical and Electronics Engineers - er verdens største tech-netværk med ca. 420.000 medlemmer. Konferencen fokuserer på teknologi og forretningsudvikling hos offentlige og private virksomheder, universiteter og andre vidensnetværk. Deltagerne skal udforske den nyeste teknologi, finde nye måder at kommunikere på, nye forretningsmodeller og bæredygtige løsninger for fremtiden på tværs af landegrænser og fagområder.

Yderligere oplysninger og registrering: http://gwsummit.org/2016/program.php