Åbent Hus ved Aarhus Universitet i Herning

Virtuelt åbent hus den 24. februar kl. 15.30-17.30.

Oplysninger om arrangementet

Onsdag 24. februar 2021,  kl. 15:30 - 17:30

Online

De virtuelle døre til universitetet åbnes, når vi afholder digitalt åbent hus for alle vores bachelor- og kandidatuddannelser i Herning den 24. februar kl. 15.30-17.30.

Her kan du stille spørgsmål til undervisere, studerende og studievejledere, uanset om du overvejer en erhvervsøkonomisk- eller en ingeniørfagligretning.

For at gøre det overskueligt for dig kan du sammensætte dit helt eget program for åbent hus. På den måde kan du nemt høre om de uddannelser, der er relevante for netop dig og dine interesser - direkte fra sofaen.

Lær mere om følgende uddannelser ved Aarhus Universitet i Herning:

*Udbydes af Ingeniørhøjskolen i Herning, Aarhus Universitet

Campus er lukket i øjeblikket grundet corona-situationen i Danmark. Du kan få en virtuel rundtur på campus i nedenstående video:

Åbent hus ved Aarhus Universitet i Herning er i år online og bliver lavet i samarbejde med andre uddannels­esinstitutioner i Herning.