Digitalt Åbent Hus

Virtuelt åbent hus på Aarhus Universitet i Herning tirsdag d. 9. juni fra kl. 16.00 til 17.00.

Tirsdag 9. juni 2020,  kl. 16:00 - 17:00

Aarhus Universitet i Herning

Du kan stadig nå at tilmelde dig uddannelserne på Aarhus Universitet i Herning, og nu kan du blive helt sikker på dit uddannelsesvalg.

Deltagerlink til Zoom til online Åbent Hus i Herning:

De virtuelle døre til universitetet åbnes, når vi afholder digitalt åbent hus for alle vores bachelor- og diplomingeniøruddannelser i Herning tirsdag d. 9. juni fra kl. 16.00 til 17.00.

Her kan du stille spørgsmål til undervisere, studerende og studievejledere, uanset om du overvejer en erhvervsøkonomisk- eller en ingeniøruddannelse.

Tilmeld dig via linket, og du vil senere modtage en e-mail med oplysninger om, hvordan du deltager online.

Uddannelser:

1: Diplomingeniør i Forretningsudvikling, BDE

2: Global Management and Manufacturing, GMM

3: Erhvervsøkonomi, HA samt Economics and Business Administration

4: Diplomingeniør i Elektronik samt Elektrisk Energiteknologi*

5: Diplomingeniør i Maskinteknik*

*Udbydes af Ingeniørhøjskolen i Herning, Aarhus Universitet

Online program:

16.00 - 16.05:

Kort velkomst

16.05 - 16.25

Oplæg ved studievejledningen om uddannelserne i Herning, herunder kort om optag mv.

16.30 – ca. 17.00

Du vælger den uddannelse, som du gerne vil høre om. Her har du mulighed for at stille spørgsmål til en underviser eller en nuværende studerende.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til arrangementet eller uddannelserne, står vi klar til at vejlede dig.

Studievejleder for BDE, GMM og Erhvervsøkonomi ved Aarhus BSS, Aarhus Universitet:

Mette Bak Odder, på tlf. 2136 6232 eller på metteod@au.dk

Studievejleder for elektronik, elektrisk energiteknologi og maskinteknik ved Ingeniørhøjskolen, Aarhus Universitet:

Camille Tybjerg på tlf. 9352 2114 eller på caty@ase.au.dk