Tidlig tirsdag: Hvordan og hvornår opstår øjeblikket af ny indsigt?

Kom til Tidlig Tirsdag og hør Michael Nørager, lektor, ph.d. fortælle om, at ny indsigt og nye erkendelser overgår de fleste teorier, når det handler om at blive klogere på hinandens virkelighed og skabe en udvikling sammen.

Tirsdag 5. februar 2019,  kl. 07:30 - 08:45

Mediehuset Herning Folkeblad, Østergade 21, 7400 Herning

Arrangør

Aarhus Universitet i Herning, Mediehuset Herning Folkeblad og Erhvervsrådet Herning, Ikast og Brande

Mennesket har en ganske særlig kompetence, der handler om at udnytte vores viden om egne tankeprocesser.
Men vi glemmer den desværre ofte i vores forsøg på at nå næste mål.
Et citat fra Stephen Hawkings kan kaste lidt lys over mulighederne i dette: "Menneskehedens største bedrifter er sket ved at tale sammen, og de største nederlag ved ikke at tale sammen".

Den innovation, der er så hårdt brug for, kan skabes ved at forstå forholdet mellem differentiering og integrering, siger lektor i innovation og forandrings-ledelse på Aarhus Universitet, Michael Nørager, der vil fortælle om, hvordan det hele hænger sammen.

Glæd dig til denne Tidlig Tirsdag, hvor nye indsigter kommer til at frisætte potentialer.

Du kan læse meget mere om Tidlig Tirsdag, melde dig til eller kigge i kalenderen for kommende arrangementer ved at klikke her.

Fakta om Tidlig Tirsdag

Ledelsesforedrag på topplan
Få en frisk start på dagen og hent ny inspiration lige fra morgenstunden. Mediehuset Herning Folkeblad, AU Herning og Erhvervsrådet Herning & Ikast-Brande arrangerer en række spændende foredrag for erhvervsledere. Få en ny overraskende vinkel på udfordringer, du måske længe har reflekteret over.

En række foredragsholdere fra toppen af dansk erhvervsliv fortæller om deres erfaringer og ledelsesmæssige problemstillinger.

Foredragene finder sted i Mediehuset Herning Folkeblad den første tirsdag i måneden, når du er på vej på arbejde. Tidlig Tirsdag begynder kl. 7.30 med morgenmad og networking og slutter, så du kan nå at være på kontoret omkring kl. 9. Velkommen til dig som vil vide lidt mere om ledelse – og som vil åbne lederskabet for inspiration og udvikling.